donderdag 2 november 2017

Tafels thuis oefenen met nieuw mapje

Eind vorig jaar vertelde ik hier al iets over mijn tafelmapje. Voor de herfstvakantie legde ik al het symbool x uit, maar ik begon nog niet aan het inoefenen van de tafels elk afzonderlijk. Zoals jullie misschien al weten leer ik eerst alle maaltafels aan en daarna komen ook alle deeltafels aan bod. Later vertel ik hier zeker nog meer over. Vandaag wil ik gewoon mijn nieuw voorblad voor het tafelmapje tonen. Ik had er al eentje, maar ik was niet meer zo heel tevreden met het prentje. Daarom ging ik gisteren op zoek naar een meer passend exemplaar. Mijn voorblad ziet er nu zo uit...


Wil je dit nieuw exemplaar ook graag inzetten in jullie klas? Dan kan dat. Download snel!

In het mapje stop ik een schrift en twee omslagen, net zoals bij het mapje voor onthoudwoorden. De nieuwe voorbladen voor dit materiaal deel ik een dezer dagen. Hou dus Gietjes Corner zeker in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...